Specjalista ds. rekrutacji i rozliczeń / koordynator PT
- doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej - warunek konieczny;
- prawo jazdy kat. B;
- zdolności organizacji czasu pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- dobra znajomość MS Office (głównie Excel, Word),
- SAMODZIELNOŚĆ w działaniu, komunikatywność, otwartość
- dobra znajomość kodeksu pracy - będzie dodatkowym atutem;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- otwartość na pracę w terenie (spotkania z pracownikami u klientów, spotkania z klientami)
- koordynacja pracowników tymczasowych (obcokrajowców jak i pracowników polskich)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych w ramach prowadzonych projektów pracy tymczasowej,
- tworzenie ogłoszeń o pracę oraz zamieszczanie ich na portalach internetowych (korzystamy z HRlinka),
- w przypadku zamówień na pracowników polskich - selekcja CV, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych, weryfikacja umiejętności i doświadczenia kandydatów,
- odbywanie regularnych spotkań u klientów w celu zbierania informacji odnośnie nowych zamówień a także spotykanie się z zatrudnionymi pracownikami;
- zatrudnianie pracowników (w oparciu o umowy o pracę oraz zlecenie), wprowadzanie danych kandydatów do systemu, przedłużanie umów, wprowadzanie godzin do systemu, wydawanie niezbędnych dokumentów (pracujemy na systemie ENOVA);
- wyszukiwanie kwater, kwaterowanie pracowników (obcokrajowców)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- wynagrodzenie złożone z podstawy i prowizji rekrutacyjnej zależnej od ilości koordynowanych osób;
- uczestnictwo w szkoleniach branżowych realizowanych dla wszystkich pracowników w celu podnoszenia kwalifikacji ;
- atrakcyjny pakiet świadczeń (prywatna opieka zdrowotna itp.).
- samochód służbowy, telefon , komputer;
OFERTA PRACY IDEALNA DLA CIEBIE?
Aplikuj teraz
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNE KONSULTACJE
Szukasz Pracowników?
Nasi Konsultanci pomogą Ci w znalezieniu najlepszych Pracowników na rynku!